Sheep and Chips
The good-humored Fuchs, a passionate food control agent with the local authorities, spends his days going from one snack bar to the next, making sure everything is in order. Tillmann, a depressive alcoholic, couldn’t take it abroad and shows up again at home in rural Dithmarschen.