Short Term 12
Grace is a supervisor at a foster-care facility for at-risk teenagers. She is pas­sionate about her work, though she struggles with her own troubled past. When Jayden, a gifted, restless teenager, arrives at the facility, Grace is no longer able to ignore the difficulties of her own childhood.