Shortbus
Sex counselor Sofia has never once had an orgasm. But everything changes when Jamie and James, a gay couple she treats, introduce her to New York’s polysexual sex party scene. As dominatrix Severin helps Sofia to reach climax, Jamie and James’ sex life complicates with the arrival of a third lover.
An audacious follow-up to Hedwig and the Angry Inch, John Cameron Mitchell’s Shortbus is both an erotic drama and a sex-comedy, a sprawling ensemble film that approaches the spectrum of sexuality from diverse points of view. Includes bonus shoutout to Nagisa Oshima’s In the Realm of the Senses!