Sincerely Charlotte
Charlotte (Isabelle Huppert), a pop singer, seeks refuge at the home of a former boyfriend, Mathieu, after her current lover is found murdered in his apartment. However, Mathieu is now living with a teacher, Christine, who resents the intrusion of Charlotte.