Sincronía
When Arturo is offered a job in another country, he is forced to reevaluate his feelings towards his friend Sandra. Things get even more complicated when Sandra’s request for a loan to start her own business is approved. Soon, they’ll both have to make a decision between love and their careers.
In the hands of Jorge Iván Morales, this indie love story reminds us of the innocence and synchronicity of romance: when there is nothing better than coinciding, if only briefly. Built from the fabric of conversations, this deceptively simple day-in-the-life tale goes straight to the heart.