Sinners
Michael B. Jordan’s double performance is one exhilarating gamble among many in Ryan Coogler’s electrifying tale of art and exploitation. A heady concoction of American history, genre thrills, blues music, sex, and comedy, Sinners is a brash and glossy blockbuster that defies categorisation.