Sitcom
François Ozon’s provocative, taboo-busting debut is an absurd satirical comedy in which American 80s sitcoms meet French family dynamics. Exploring challenging subjects like incest, sadomasochism, and penis envy, Sitcom makes a profoundly liberating assault on repression as only Ozon can do!