In the underworld, demons do not sleep. The moon keeps them awake. Most avoid the harsh moonlight and catch what little rest they can. One demon decides to skate through the underworld to reach the moon. This demon will eat the moon and free itself.
Electrified by a celestial score, aesthetic innovation glints against chasmic darkness in Sam Eng’s ambitious Skate Story. In a dazzling demo of the game’s first chapter, the player’s lunar-level determination coruscates in an astral quest to surpass limitations and deal damage to supernal power.