A charming if rather absent-minded prince roams between the present and a magic kingdom of the past in the offbeat and mannerist Sleeping Beauty, starring Mathieu Amalric, Agathe Bonitzer and Niels Schneider. This adaptation of the classic tale is a whimsical and absurdist reverie.