Sleepless in New York
Love is the best thing in life, until it’s over. Heartbreak affects us all. Christian Frei teams with famed anthropologist Helen Fisher to chronicle the journeys of a few heartbroken souls, presenting evidence of what happens in our brains when we get rejected.