Snow
Müzeyyen is twenty and still in high school. Her mid-term report shows no sign of improvement. She has a group of friends—Bekir, Ebru, Hazerhan, Ferdane and Kadir—who mean everything to her. One day Ali, a half-brother she has known about but never met, arrives.
Emre Erdoğdu’s tumultuous debut Snow captures the fragility of lives suspended between rebellion and resignation. Every fleeting bond carries the weight of a generation’s quiet disillusionment, bruised dreams, and unspoken hopes in this raw, restless portrait of youth on the edge.