Snow Pirates
Faruk Hacıhafızoğlu’s magical-realist tale radiates warmth and hope amid the chilling days of a military coup. As soldiers patrol the snowbound hills, the heartening camaraderie shared by three youngsters stands in stark contrast to the transformative events reshaping their nation’s history.