So Long, Stooge!
Lambert, a burned-out case, works the night shift at a gas station, rarely speaking, living alone, drinking. Bensoussan, raised in foster homes, now a small-time pusher for a bar owner named Rashid, comes to the station needing a spark plug for a stolen Moped.