Sollers Point
Keith is newly released from prison and living with his father under house arrest in Baltimore. Despite his good intentions, Keith struggles to establish himself within a community scarred by unemployment, neglect, and segregation, finding that he may be reverting to his old ways.
Starring Jim Belushi and Zazie Beets as working-class inhabitants of Baltimore, this critically acclaimed film thrums with a frustration that has little more than metal music as release. Born and bred in the fractious city, Matthew Porterfield resists sentimentalization and lays its dead ends bare.