Fatalistic daydreams uncannily invade the monotony of office life in Rachel Lambert’s darkly comic drama, starring a revelatory Daisy Ridley. Tempering surreal reveries with down-to-earth feelings, this idiosyncratic character portrait finds love—and the will to live—in the most unlikely of places.