Son of Saul
October 1944, Auschwitz. Saul is a Jewish prisoner working as a Sonderkommando. When he discovers the body of a boy he takes for his son, Saul decides to carry out an impossible task: save the child’s body, find a rabbi to recite the mourner’s Kaddish, and offer the boy a proper burial.