Song to Song
Set against the Austin music scene, two entangled couples—struggling songwriters Faye and BV, and music mogul Cook and the waitress whom he ensnares—chase success through a rock ‘n’ roll landscape of seduction and betrayal.
With an all-star ensemble cast, Song to Song is a heart-wrenching meditation on love, music, and betrayal. Shooting on the streets of Austin, Texas—and at SXSW festival—Terrence Malick sets a stage for a host of cameos from rock ‘n’ roll luminaries, from Patti Smith and Iggy Pop to Florence Welch.