Sorry, Baby
Something bad happened to Agnes, but life goes on for everyone else. When a beloved friend on the brink of a major milestone visits, Agnes starts to realize just how stuck she’s been, and begins to work through how to move forward.
Salting psychological trauma with sly humor and a mackerel kitten, this bracing debut from comedian Eva Victor puts roses in the cheeks. Recalling Kenneth Lonergan’s dramas with piercing honesty and confident tread, this tale of self-compassion and companionship is an adagio in New England snow.