Sorry We Missed You
Ricky and his family have been fighting an uphill battle against debt since the 2008 financial crash. An opportunity to regain some independence appears by becoming a self-employed delivery driver, but when he and his wife are pulled in different directions, everything will come to a breaking point.
Britain’s pre-eminent auteur of politically-engaged social realism, Ken Loach followed up his Palme d’Or win for I, Daniel Blake with this scathing indictment of the gig economy. Powerfully intimate, Sorry We Missed You is a fierce condemnation of the ruinous practices of the modern job market.