Stabat Mater
Hotel guests look restrained, sedated in the diffuse light of the service provider’s shimmering cage. A network of joists, pilasters and fluting exposes the proverbial off-season chill in the seating arrangements. Smart-phones and tablets mask a total lack of communication.