Stay
In Marc Forster’s haunting Stay a maze of fractured realities converge. Ewan McGregor’s Sam grapples with Ryan Gosling’s enigmatic Henry in a hallucinatory New York, where mysteries unfold amidst dislocated landscapes. A showcase of visual artistry, anchored by a luminous Naomi Watts.