Stinking Heaven
Filmed on a bygone video camera, Stinking Heaven immerses you in the darkest crevices of the 1990s: a rehab commune housing a coven of colorful yet caustic personalities. A lucid vision of Sartre’s assertion that “hell is other people,” written with an utmost sincere sense of anarchy. Oddly sublime.