One night in his near-empty tower block, Adam has a chance encounter with a mysterious neighbour Harry, which punctures the rhythm of his everyday life. As a relationship develops between them, Adam becomes preoccupied with memories of the past and finds himself drawn back to the home he grew up in.
Casting light on loneliness in two soulful performances, men of the moment Andrew Scott and Paul Mescal are bound to break hearts in this time-travelling romance. Set to a soundtrack that aches with pop nostalgia, this latest film from director Andrew Haigh traces the tender contours of modern love.