Submarine
Preoccupied with losing his virginity before his 16th birthday, Welsh teenager Oliver sets out to woo his feisty classmate Jordana. At home, he focuses on holding his family together: his father seems unmoved by the fact Oliver’s mother is succumbing to the charms of a dubious spiritual guru.
British comedian-actor-director Richard Ayoade’s wonderfully offbeat debut stars Sally Hawkins, Paddy Considine, and the best coming-of-age anti-heroes. This cult anti-romantic comedy will still warm your hearts with its acerbically Welsh sense of humor, and intense portrayal of teenage angst.