Suddenly
Defne Kayalar embodies a woman’s quiet rebellion in this delicate exploration of identity and agency. Sensually evocative, Melisa Önel’s calmly enchanting narrative of self-discovery blends cool detachment with profound introspection, showcasing the transformative power of unexpected encounters.