Summer 1993
In 1993, six-year-old Frida leaves Barcelona and her grandparents for the countryside. Her parents have died, and she is taken in by her uncle Esteve and aunt Marga in their farmhouse. Despite the beautiful summer and the warm welcome, Frida finds it hard to settle in.
Before her award-winner Alcarràs, Carla Simón wowed audiences with this poignant, autobiographical look at the world through the eyes of a child. Featuring some astonishing child performances, the film unspools with the freshness of real life, in all its messiness, pain, and luminescent beauty.