Summer Book
Mustafa is a hard-working agricultural merchant who is cold and austere towards his family. One day he has a brain hemorrhage on a business trip and goes into a coma after the operation. Ali, his 10-year-old son, has to cope both with his bully classmates and the chewing gums he has to sell.