Suna
Suna, a woman in her fifties with no income, marries an elderly man for shelter. Although she cares for him, she is repulsed by their physical relationship. Overwhelmed by her situation, Suna falls into depression and begins secretly drinking to escape her despair.
Capturing the tension between longing for liberation and feeling the weight of life’s obligations, Suna is a haunting reflection on freedom and confinement. In a muted yet poignant narrative, Çiğdem Sezgin crafts a world where nonconformity feels both vital and perilous.