Super Happy Forever
After the sudden loss of his wife, grumpy and apathetic Sano returns to the island where he and Nagi first met: the seaside town of Izu. With his friend Miyata by his side, the two rediscover the island in the shadow of Sano’s mourning, as early memories of meeting Nagi return to Sano.
A plastic toy, a baseball cap—an intoxicating first encounter transmutes prosaic tokens into totems in this by-the-sea ode to coincidence. Kohei Igarashi captures the spindrift intimacies of falling in love, resisting sentimentality to reach at something infinitely more sophisticated and refreshing.