Supernova
Long-term partners Sam and Tusker are travelling across England to visit their loved ones in places from their past. Since Tusker was diagnosed with dementia two years ago, the couple tries to cherish every moment together. As the trip progresses, however, their love is tested like never before.
An honest, unsentimental reckoning with loss ahead of time, Supernova is rooted in a pair of career-best turns from Colin Firth and Stanley Tucci. A road movie set against a stunning Lake District backdrop, Harry Macqueen’s intimate drama is a delicately rendered ode to companionship and compassion.