Sweat
A riveting portrait of modern celebrity, Magnus von Horn’s Sweat strips away the digital veneer to reveal the human cost of influencer culture. Astonishingly embodied by Magdalena Koleśnik in a tenacious performance, this compassionate tale of self-discovery pulses with the energy of a thriller.