The actors of Avanzi reunite after 15 years in Su Pallosu, a small village in Sardinia. They have decided to put together a show to support the cause of the local fishermen who are having great difficulty because of fish depopulation.
Back in the ’90s, Sabina Guzzanti was a key cast member on the live comedy show Avanzi, bringing unprecedented satirical bite to Italian television. For her sophomore feature, she reunites the cast for a benefit gig in this hilarious mockumentary that obliterates the line between fact and fiction.