Taken in Broad Daylight
The true and inspiring survival story of a teen horrifically kidnapped, how she manipulates her deranged captor, leaves clues, stays witty in her own mind to control her fear, engineers then ultimately negotiates her safe rescue after enduring six and a half days of hell.