Talk to Me
When a group of friends discover how to conjure spirits using an embalmed hand, they become hooked on the new thrill, until one of them goes too far and opens the door to the spirit world forcing them to choose who to trust: the dead or the living.
A film festival darling from Danny and Michael Philippou, this Australian horror delivers genuinely unnerving portrayals of possession and communication with the undead. With a Sam Raimi-esque sense of dark humor effectively placed in between the tension, Talk to Me is as fun as it is frightening.