Tamara Drewe
When Tamara Drewe returns to the village of her youth, life for the locals is thrown upside down. Tamara – once an ugly duckling – has been transformed and is now a minor celebrity, beginning a comedy of manners with the townsfolk.
From versatile director Stephen Frears comes this British countryside comedy: a modern retelling of Thomas Hardy’s Far from the Madding Crowd whose source material is a graphic novel! Transposing the romantic foibles of Victorian England to the modern day, Tamara Drewe is pure escapist fun.