In Rome, two young women face complicated moments in their lives. Anna is in conflict with herself and her family, while Cristi is fleeing from Ukraine, forced away by a war that keeps her far from home. Their brief encounter will become an unpredictable and intense dive into freedom.
Sensitive to the emotional inner lives of women, Ciro De Caro’s ingeniously structured drama channels the multicultural spirit of Italy, as two unmoored souls discover solace and understanding against all odds. Transcending language and social barriers, the power of true friendship knows no borders.