Teko Haxy - ser imperfeita
An intimate encounter between two women—one is an indigenous Mbyá-Guarani filmmaker, the other a non-indigenous visual artist and anthropologist. As they film each other, they set up a confrontation between ethnographic and indigenous filmmaking, putting the two in tension with each other.