Ten Winters
Born of a chance meeting in Venice, Silvestro and Camilla’s rocky romance unfolds over ten winters as new lovers come and go but they are eternally thrust back into one another’s arms.
The heart want what it wants, but life has other plans in Valerio Mieli’s bewitching debut, the perfect film to snuggle up with this Valentine’s Day. Bathed in the wintry charm of Venice and Moscow, Ten Winters imagines a lasting soul connection whose deep intimacy extends beyond romantic clichés.