Teorema
A handsome and enigmatic stranger arrives at an upstanding wealthy household in Milan and successively seduces the son, the mother, the daughter, the father, and the maid. Each individual experiences some sort of revelation or epiphany. Then, as abruptly and mysteriously as he arrived, he departs.