Terminal Young
A light-eyed man who, thanks to his best friend, works as an accountant at a tennis complex, rebels against the universe and himself to become an accountant for flower shops.
Off from work at the tennis complex where their shared story began, Lucía Seles’s protagonists find in their personal lives little respite from emotional torment. Structured around a turbulent birthday party, Terminal Young is an eventful entry in the director’s deliriously awkward soap opera.