Terror 2000
This satire of post re-unification Germany follows a couple investigating the disappearance of a German social worker and the Polish family in his care. Their search takes them to the town of Rassau, where the remaining hostage takers are living undercover as a priest and a furniture wholesaler.
Christoph Schlingensief’s contempt for German identity and his nation’s tendency to disregard the past is provocatively emphasized in Terror 2000, the third part of his German trilogy–a trashy, over-the-top farce filled with Nazi debauchery and repulsive perversions. Sensitive souls, beware!