Terror, Sisters!
Today is a day like any other for Kalthoum and her girlfriends. They sip cocktails, look for sex on the Internet, impatiently wait for love and once again, endure the transphobic insults of strangers. But today it’s not going to be like that: the four transgender friends will imagine their revenge.
With a clear statement of intent—to blast transphobia into smithereens, queer French filmmaker Alexis Langlois shakes up this fizzing cocktail of fantasy, femininity, and cold-blooded vengeance. A raunchy, raucous genre mashup that foregrounds the very real threats faced by the trans community.