Tess of the Storm Country
Wealthy Elias Graves builds his home on the top of a hill, where a group of squatters have taken up residence at the bottom. Many of the men in the squatters’ village have their eyes on young Tess, and one of them, Ben Letts, frames Tess’s father for murder.