The Art of Speech
Koroviev, a police officer who teaches poetry in a brigade of police poets, is in search of a precious Bible annotated by Pierre Maheu, the captain of the St. Elias, a legendary ship. His quest leads him to befriend a young thief who introduces him to a mysterious woman named Coriandre.