The Bare Necessity
Pierre Perdrix has been enjoying an enchanted though restless existence since the enigmatic Juliette Webb burst into his life—a stranger who landed in his family’s unique world like a meteorite, and who by her presence alone will force this tight-knit microcosm to redefine their boundaries.
Sports journalist Erwan Le Duc’s feature debut, The Bare Necessity, plays both as an absurdist tale of life in the province and an uplifting rumination on the dynamics of adult romance. Featuring France’s beloved diva Fanny Ardant, and up-and-coming star Nicolas Maury. You will fall in love too!