The Bloom of Yesterday
Toto’s investigating the Holocaust. Zazie’s investigating Toto. In the process, her unconventional, open manner, turns the misanthropic historian’s private and professional lives so violently upside down that there’s nothing left of them – only the horror and beauty of an impossible romance.