The Boss
Based largely on real people and actual events, a bomb attack in a cinema in Palermo kills every member of a mafia family—except one, beginning a plot of kidnapping and revenge.
Fernando Di Leo’s twisty thriller of a hitman’s assassination that sparks a mob war. Starring Henry Silva and B-noir veteran Richard Conte, this is a straight shot of no-nonsense 1970s genre cinema.