The Boys from Brazil
Dr. Josef Mengele clones Hitler 95 times, and hopes to raise the resulting boys in Brazil. His ultimate plan is to create the Fourth Reich. Ezra Lieberman, a Nazi hunter, learns of the plan and is determined to thwart it.