The Brand New Testament
God lives in a dilapidated flat in Brussels with his wife and young daughter. One day his daughter decides to rebel against her vindictive father by hacking into his computer and leaking to everyone on earth the time of their death, before setting out to write her own gospel with her six disciples.
Looks like Nietzsche got it wrong. God’s not dead, he’s killing time in a squalid flat in Brussels. From this delightful premise, Belgian director Jaco van Dormael (Mr Nobody) takes us on a whirlwind tour of surreal, satirical, and blasphemous scenarios—wait, is that Catherine Deneuve and a gorilla?