Dressed in a wedding gown, the Milanese artist Pippa Bacca leaves her native city in direction of Jerusalem. Accompanied by fellow artist Silvia Moro, both women hitchhike their way across the Balkans with a clear aspiration: opening themselves towards ‘the Other’.